Random Post

Friday 25 March 2011

Blog Review : Blog MJ



Salam kepada pembaca Blog JariPlastik & NineMustafa sekalian,

Entry kali ini Labi-Labi nak review satu website yang agak baru dalam dunia blogging ini kerana Labi-Labi base on ranking Alexa.com iaitu Website ini berada di kedudukan ke-22 juta lebih.

Blog ini kepunyaan MJ iaitu pemilik www.global-it-networks.com/ dan http://www.myglobalnetworks.com/ yang berasal daripada Kota Bharu Kelatan (Orang Jauh tu..Sebab Labi-Labi daripada salah sebuah negeri kecil di Utara).

Bagi Labi-Labi, apa yang ditulis dalam blog ini berkenaan dengan tips dan nasihat tentang Komputer adalah wajar diberi authority kerana author blog ini berkerja sendiri dalam bidang komputer dan mempunyai kedai Sales and Services di bandar Kota Bharu Kelantan. Tujuan murni beliau adalah untuk berkongsi ilmu tentang hardware komputer dan ilmu-ilmu tentang komputer.

Blog ini mempunyai satu ruangan " About IT" , iaitu satu ruangan beliau membuat satu pandangan peribadi beliau tentang Android, product Apple dan sebagainya. Bagi Labi-Labi, review yang beliau lakukan itu sungguh menarik dan sedikit sebanyak telah memberi satu ilham kepada Labi-Labi yang sedang mencari sesuatu yang akan memberi nafas baru dalam hidup Labi-Labi.

About IT section


Dalam ruangan Tips pula ada pelbagai-bagai tips berkenaan cara-cara menjaga LapTop dan Pc contohnya:-
1- Fix Computer Problems Tips: Memaksimunkan dan Menjimatkan Penggunaan Bateri Laptop
2- GLOBAL IT TIPS: Tip Memelihara Kuasa Tahan Lama Bateri
3- Tips Jika Laptop Terkena Atau Tertumpah Air (Labi-Labi suggest yang nie)

Tips Section
Blog yang DiReview : BLOG MJ

No comments:

Post a Comment