Random Post

Monday 4 April 2011

Blog Kutuk Melayu [RACIST]

Salam kepada semua pembaca blog Labi-Labi,

Entry kali ini Labi-Labi nak share dengan hangpa semua satu website yang total racist yang menghina kaum melayu.

I assume that the owner of this blog is the one without "telor".

Nak tahu kenapa Labi-Labi kata macam tu? Author blog tu dia berani tulis tanpa bagi tahu siapa dia. Such stupid retarded asshole mother fucka!You know before this this is Tanah Melayu..not Tanah Keling *Sorry sebab retarded nie yang provoke Malays dulu*

Im writing this entry not because I love UMNO/PAS I'm writing this because I love Malays..I just want to see kita semua bersatu..Mendaulatkan kembali..mengambil hak kita..Jangan senang-senang je bagi dekat orang lain..

thats all..

Blog Retarded itu click sini

Click Sini untuk tabung LabiLabi

No comments:

Post a Comment