Random Post

Saturday 20 August 2011

An Article With Millions Chapter in it..

Salam sejahtera keatas kamu semua,

Sudah sekian lama Labi-Labi tidak berceloteh didalam blog yang tak la se"GAH" blog anda semua ini, tapi tujuan Labi-Labi menulis blog adalah untuk menyuarakan padangan dan harapan Labi-Labi yang hanya kecil sahaja dimata sebahagian besar manusia yang memandang.. Tapi bagi Labi-Labi harapan dan pandagan Labi-Labi adalah suatu harapan yang amat besar dan bermakna.

Seperti mana yang anda semua tahu, ini adalah blog personal Labi-Labi yang menceritakan tentang kisah hidup Labi-Labi yang picisan yang boleh diibaratkan tidak ada tempat dalam masyarakat. Secara jujur Labi-Labi cakap, siapa kisah apa yang terjadi kepada kita jika kita tidak memberi makna dan manfaat kepada seseorang atau sesuatu komuniti itu sendiri. Betul kan apa pandangan picisan Labi-Labi itu?

Ok, kali ini chapter lain pula kita lompat sekejab..

Sepertimana anda semua tahu, Labi-Labi baru sahaja kembali seperti sediakala dengan Cik Labi-Labi (read : Awek). Yeah, i really appreciate when she was ready to accept me even i told her to start with zero " 0 " back and Alhamdulillah she agreed with my words. 

Ok, now Labi-Labi mengalami suatu perasaan paranoid yang sesungguhnya Labi-Labi amat risau akan kehilangan beliau (read : awek) lagi. Ya, Labi-Labi akui pepatah orang tua-tua cakap " kalau ada jodoh takkan kemana" even sound very very sarcastic &$%$% #@!$#@$#@ tapi ini balasan kepada ayat sarcastic tersebut " Memang lah kalau ada jodoh tak kemana tapi kalau kau duduk diam je tak usaha Allah pun tak bagi jodoh itu kepada engkau ada paham?" demikianlah ayat sarcastic Labi-Labi kepada golongan yang membuka ayat tersebut dihadapan Labi-Labi. 

Labi-Labi amat risau jika Labi-Labi kehilangan beliau lagi kerana Labi-Labi tahu kali ini Labi-Labi tak kan kuat, ya Labi-Labi akur cinta kepada Allah dan Nabi Muhammad serta junjungannya itu lebih besar, tapi tak salah kan jika kita mengikut fitrah manusia yang diciptakan berpasang-pasangan dan berhak dicintai sesama manusia.

Ya! Labi-Labi akui yang Labi-Labi menjadi semakin jealous tapi itu bukan bermakna Labi-Labi nak sekat segala aktiviti, Labi-Labi cuma risau akan kehilangannya lagi sekali.. itu je..

POKOK PANGKALNYA ADALAH RISAU AKAN KEHILANGANNYA THAT'S ALL

Sedang menaip luahan hati yang mungkin tidak akan didengari oleh segelintir masyarakat ini Labi-Labi sempat juga menaip sambil mendengar lagu " Ada Band -  Haruskah Ku Mati ". Lagu ini agak boleh dikatakan menggamit memory lah, tapi bukan memory dalam computer itu oke! dan jugak memory dalam HP anda itu.. ini memory yang ada dalam benak fikiran kita je tak payah nak putar belit lagi ayat Labi-Labi ini lagi oke! Nak dengar lagu itu just click je di tajuk lagu itu kerana Labi-Labi dah linkkan ke YouTUBE dah.

Oke, ini chapter lain pula,

Sedang Labi-Labi tekan " PREVIEW " then Labi-Labi belek-belek di ruangan follower and surprisingly Labi-Labi ternampak ada seorang follower yang bernama " a girl with a nerd boyfriend "  tengok macam kenal je picture itu and JENG JENG JENG its SHAZA.. THANKS SHAZA sebab " tertekan " butang follower blog Labi-Labi yang tak se"GAH" orang lain itu, Labi-Labi betul-betul hargainya Shaza. Sila support Shaza sebab pada pengamatan mata Labi-Labi yang rabun di darat tapi clear di dalam air ini dia adalah seorang blogger baru yang trying to become 1 of us, Syabas Inspector Shahab!* nada wajib macam dalam filem hindustan *

I afraid that i will losing her again


Click Sini untuk tabung LabiLabi

No comments:

Post a Comment