Random Post

Wednesday 6 July 2011

Surat Buat Kekasihku,

Kehadapan Orang yang paling saya sayangi Ezzatul Aisha,

Assalamualaikum dan apa khabar semoga awak sihat disana walaupun saya tiada bersama awak nun jauh  disana. Tujuan saya mengutuskan surat yang ala-ala sepatah dua kata ini adalah bertujuan untuk menyatakan impian saya apabila bersama dengan awak. 

Impian saya adalah ingin membawa awak menaiki SUPERSTAR LIBRA Cruise awak tahu tak dekat mana? Alah yang kapal cruise besar itu yang kadang-kadang kita masa nak naik feri selalu nampak cruise besar tu kan? CRUISE yang itu saya hendak bawa awak naik. Walaupun saya tahu ianya bukannya murah tapi saya akan berkerja bersungguh-sungguh agar dapat naik cruise bersama-sama awak saya janji!

Di dalam surat ini saya juga ada sertakan beberapa keping gambar yang saya "tangkap" daripada internet dan telah dimuatnaik kedalam surat ini.

Romantic tak couple nie?
Awak, bila saya melihat gambar diatas ini kan tiba-tiba saya teringat antara awak dengan saya. Tapi awak mabuk laut tak? Harap-harap awak tak mengalami mabuk laut lah kerana saya hendak bawa awak berlayar ke KRABI ISLAND kalau ada rezeki lebih ini boleh lah kita berjalan jauh sikit naik kapal.


Yang dekat atas ini pula adalah gambar cruise yang saya harap sangat-sangat dapat bawa awak naik suatu hari nanti. Tapi takda lah sampai awak kena tunggu bertahun-tahun baru dapat naik.. Maybe who know rezeki Allah bagi awal boleh kita naik dalam masa terdekat ini.

Buat masa ini mungkin sampai disini sahajalah surat saya kepada awak.. And I always praying to GOD that I will love you until my last breath. I Promise!

ilysmeam

-LABILABI-

Click Sini untuk tabung LabiLabi

No comments:

Post a Comment